For more than 54 years, we have been dedicated to the commercialization of auto parts, lubricants and products associated with mobility, marketing products with original manufacturing quality in the aftermarket.
We are committed to providing our customers with a unique and integrated omnichannel experience (online or offline) supported by our means of contact, communications technology, wide coverage and logistical capillarity.
Complete and seamless experience across all channels.
We want to be part of the change towards a Sustainable Mobility model, to ensure the next generations a better world. We work as a team, together with our business partners on related projects, seeking to be "actors of change" in the value chain. This model also includes an integration towards our customers and their customers.
We keep our product offering up to date, including auto parts and lubricants specific to each customer's needs.
The mobility industry is constantly evolving, driven by technological advances such as autonomous driving and connectivity. We keep up with these trends and adapt our offering quickly to provide solutions that meet the needs of both traditional and modern vehicles.
We recognize the growth of e-commerce and online competition in our sector.
To stay at the forefront, we have developed an omnichannel experience where we serve all communication channels in an agile way (mail, whatsapp, social networks, telephone, web contact) providing proximity, convenience, and personalization to our customers.
In order to meet the demands of spare parts stores, lube shops, industries and fleets, we focus on maintaining a planned and efficient supply chain. Our wide coverage and logistic capillarity allow us to guarantee the availability of products at the right time, optimizing inventory management and adapting to the needs of our customers.
We strive to maintain profitable and efficient businesses, balancing our operating costs without compromising the quality of our products and services. We propose a scalable business model, with the capacity to grow and adapt to the current and future environment.
Queremos ser parte del cambio hacia un modelo de Movilidad Sostenible, para asegurar a las próximas generaciones un mundo mejor. Trabajamos en equipo, junto a nuestros socios comerciales en proyectos relacionados, buscando ser “actores de cambio” en la cadena de valor. Este modelo también incluye una integración hacia nuestros clientes y sus clientes. Entre todos podemos generar un cambio positivo!
Mantenemos nuestra oferta de productos actualizada, incluyendo autopartes y lubricantes específicos para las necesidades de cada cliente.
La industria de la movilidad está en constante evolución, impulsada por avances tecnológicos como la conducción autónoma y la conectividad. Nos mantenemos al día con estas tendencias y adaptamos nuestra oferta rápidamente para brindar soluciones que satisfagan las necesidades de vehículos tradicionales y modernos.
Reconocemos el crecimiento del comercio electrónico y la competencia en línea en nuestro sector.
Para mantenernos a la vanguardia, hemos desarrollado una experiencia omnicanal donde atendemos todas las vías de comunicación de forma ágil (mail, whatsapp, redes sociales, teléfono, contacto web) brindando cercanía, comodidad, y personalización a nuestros clientes.
Con el fin de satisfacer las demandas de casas de repuestos, lubricentros, industrias y flotas, nos focalizamos en mantener una cadena de suministro planificada, y eficiente. Nuestra amplia cobertura y capilaridad logística nos permiten garantizar la disponibilidad de productos en el momento adecuado, optimizando la gestión de inventario y adaptándonos a las necesidades de nuestros clientes.
Nos esforzamos por mantener negocios rentables y eficientes, equilibrando nuestros costos operativos sin comprometer la calidad de nuestros productos y servicios. Planteamos un modelo de negocio escalable, con capacidad de crecimiento y adaptación al entorno actual y futuro.